بحران در فوتبال ایتالیا گسترده شد؛ وزیر بهداشت مخالف جدی پیگیری سری آ است

تهران (پانا) - با مخالفت وزیر بهداشت ایتالیا برای ادامه دیدارهای فوتبال در این کشور، سری آ در آستانه بحرانی بزرگ قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
بحران در فوتبال ایتالیا گسترده شد؛ وزیر بهداشت مخالف جدی پیگیری سری آ است

در حالی که طی 24 ساعت اخیر با اخبار منتشر شده در رسانه‌های ایتالیایی، تیم‌های باشگاهی به شروع فصل امیدوار شده بودند، ساعتی قبل وزیر بهداشت ایتالیا به صورت رسمی اعلام کرد وزارت‌خانه زیر نظرش مخالف جدی آغاز مسابقات فوتبال در ایتالیاست و فعلا مجوز از سرگیری لیگ‌های فوتبال در این کشور صادر نخواهد شد.

این موضع وزیر بهداشت ایتالیا در حالی صورت گرفته است که روز گذشته رسانه‌های ایتالیا به نقل از منابع آگاه گفته بودند وزارت ورزش این کشور در نظر دارد تمامی مسابقات فوتبال در این کشور را تا پایان سال 2020 بدون تماشاگر برگزار کند. همچنین شب گذشته فدراسیون فوتبال این کشور به تمامی باشگاه‌ها اعلام کرده بود که تمامی اعضا تیم‌ها ملزم به انجام تست کرونا ویروس خواهند بود.

بدین ترتیب در حالی که شواهد و قرائن از آغاز مسابقات سری آ خبر می‌داد، وزیر بهداشت این کشور اروپایی با اظهار نظر خود ابهام بزرگی را پیش‌روی فدراسیون فوتبال ایتالیا و باشگاه‌های این کشور قرار داد.

در صورت لغو کامل دیدارهای این فصل سری آ، باشگاه‌های این کشور ضرر مالی هنگفتی را متوجه خواهند شد و بحران مالی بی‌سابقه فوتبال ایتالیا را در برخواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار