باند 7 نفره فروش دستکش در فضای مجازی دستگیر شدند

کشف ۲۵ هزار عدد دستکش از مخفیگاه متهمان

شیراز (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری و متلاشی شدن باند 7 نفره که در شیراز در فضای مجازی اقدام به فروش تجهیزات غیر بهداشتی می‌کردند با 25 هزار عدد دستکش خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
باند 7 نفره فروش دستکش در فضای مجازی دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری پلیس فارس، سرهنگ یوسف ملک‌زاده، بیان کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به تجهیزات پزشکی، مجرمان با تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشت، منافع مالی زیادی کسب و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

سرهنگ "ملک‌زاده"عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا استان فارس، با رصد شبانه‌روزی سایت‌های مختلف، باند 7 نفره که در فضای مجازی در شیراز اقدام به تبلیغ فروش اقلام ضدعفونی کننده و دستکش می‌کردند را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی آنان را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 25 هزار عدد دستکش، 100 عدد محلول و ژل ضدعفونی کننده و یک هزار عدد ماسک کشف شد.

سرهنگ "ملک‌زاده" با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه فروش دارو و مواد بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار