دستگیری 61 تَن از عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در فارس

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 61 تن از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در سطح استان خبر داد و افزود با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، این افراد دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 61 تَن از عاملان تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی در فارس

به گزارش پایگاه خبری پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی اظهار کرد: در پی توزیع الکل دست‌ساز و تقلبی در سطح استان و رواج این باور غلط در برخی از افراد که با خوردن آن می‌توان در مقابل ویروس کرونا مصون ماند، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی استان موفق شدند تاکنون 61 نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در سطح استان را دستگیر کنند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مصرف مشروبات الکلی برای مصون ماندن از بیماری کرونا هیچ توجیه علمی و عقلی ندارد.

او گفت: والدین با آگاه‌سازی فرزندان و جوانان خود از بروز اینگونه موارد پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن قدردانی و تشکر از همکاری خوب مردم با خادمان خود در مجموعه نیروی انتظامی و تأکید بر برخورد شدید با افراد فرصت‌طلب و سودجو، تصریح کرد: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا سلامت افراد جامعه به خطر بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار