معاون پژوهش ، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

فناوری اطلاعات زمینه ساز تسهیل و توسعه آموزش‌های مجازی است

تهران (پانا) - معاون پژوهش ، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از راه‌اندازی پنل نظرسنجی پیرامون آموزش‌های مجازی ویژه مدیران ، اولیاء و دانش‌آموزان در پورتال خبری استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فناوری اطلاعات زمینه ساز تسهیل و توسعه آموزش‌های مجازی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی درخشانی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این رابطه اظهار کرد: با توجه به کاربرد روزافزون فناوری اطلاعات در دنیای امروز باید زیرساخت‌های لازم جهت ارائه خدمات به کاربران فراهم گردد تا بتوانند در شرایطی آسان به منابع مورد نظر دسترسی داشته باشند.

او در ادامه با اشاره به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: با توجه به ضرورت تغییر رویکرد آموزش و پرورش به سمت آموزش‌‌های مجازی و در جهت جبران ساعات آموزشی دانش آموزان ، اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،، بستر لازم جهت ارائه این آموزش‌ها را فراهم نموده است.

درخشانی تصریح کرد: در این راستا پنل نظرسنجی آموزش‌های مجازی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پورتال خبری طراحی و راه‌اندازی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار