دریافت اطلاعات دارویی با خط ویژه ۴۱۶۵۱

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به ارائه خدمات دارویی با حداکثر توان از سوی داروخانه مرکزی هلال احمر، گفت هموطنان می‌توانند برای دریافت اطلاعات دارویی خود با خط ویژه ۴۱۶۵۱ تماس بگیرند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دریافت اطلاعات دارویی با خط ویژه ۴۱۶۵۱

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی، حسن صفاریه با تأکید بر نقش مهم داروخانه های جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از بازوهای نظام دارویی کشور، افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور، داروخانه مرکزی هلال احمر با هدف رفع نیازهای درمانی کشور و به حداقل رساندن دغدغه های دارویی مردم فعالیت های خود را در زمینه تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز مردم توسعه داده و در تلاش است با به کارگیری تمام ظرفیت ها در جهت بهبود و توسعه خدمت رسانی به آحاد مردم گام بردارد.

وی ارائه خدمات شایسته دارویی به مراجعان و بیماران را از اولویت های این داروخانه عنوان کرد و گفت: به منظور دسترسی هرچه بهتر بیماران به داروهای مورد نیاز و خاص، تمهیدات لازم انجام شده و همه روزه از ساعت ۷.۳۰ تا ۲۱ خدمات دارویی به افراد ارائه می شود تا هموطنان بتوانند به سهولت داروهای مورد نیاز خود را در اسرع وقت و با کیفیت مطلوب تهیه کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، همچنین هموطنان می توانند برای دریافت اطلاعات دارویی خود با خط ویژه ۴۱۶۵۱ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار