آغاز نام‌نویسی حج ۹۹ در البرز از فردا

کرج (پانا) - مدیرکل حج و زیارت استان البرز گفت: کارگزاران و متقاضیان سفر به حج تمتع سال ۱۳۹۹ می‌توانند از روز چهارشنبه برای ظرفیت خالی کاروان‌ها اعزامی سال جاری، نام‌نویسی کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز نام‌نویسی حج ۹۹ در البرز از فردا

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، عباس دمیرچی، مدیرکل حج و زیارت استان البرز گفت: با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۹۹ در استان البرز، برای تکمیل ظرفیت از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تاریخ ۸۶/۰۲/۱۶ تا ۸۶/۰۳/۳۱ به عنوان اولویت‌های ذخیره دعوت می‌شود.

دمیرچی افزود: ثبت نام از روز چهارشنبه، بیست و هفتم فروردین ۹۹ ساعت ۱۰ صبح در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت آغاز می‌شود.

او در ادامه گفت: ودیعه‌گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده‌اند باید ابتدا با مراجعه به سایت http://reserve.haj.ir اطلاعات خود را تکمیل و به روز رسانی کنند و پس از دریافت کُد رهگیری، سایر مراحل رزرو و ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل حج و زیارت استان البرز با بیان اینکه سهمیه استان البرز در اعزام به حج تمتع در سال جاری، هزار و ۳۶۵ نفر اعلام شده افزود: زائران از البرز در قالب ۹ کاروان جهت انجام مناسک حج به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دمیرچی در پایان گفت: ثبت‌نام به صورت غیرحضوری انجام می شود و نیاز به حضور در دفاتر نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار