مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

پروژه مهر، نماد همدلی، هم‌افزایی و تحول در نظام تعلیم و تربیت است

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت پروژه مهر نماد همدلی، هم افزایی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در راستای رسیدن به اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر، نماد همدلی، هم‌افزایی و تحول در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب گفت: اجرای مطلوب و اثربخش پروژه مهر در راستای ایجاد نشاط و پویایی در مدارس، اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی 1400-1399 است.

وی بر سازماندهی بهینه نیروی انسانی و تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس در قالب پروژه مهر تاکید کرد و افزود: پروژه مهر نماد همبستگی، تحول و مدیریت کارآمد در راستای بازگشایی مدارس، بزرگترین رویداد اجتماعی کشور است.

اسکندری نسب سازماندهی نیروی انسانی متناسب با واقعیت‌ها را ضروری دانست و از آغاز فرآیند نقل و انتقالات درون و برون استانی فرهنگیان از اول اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: به منظور سازماندهی بهینه و اصولی نیروی انسانی، فرایند نقل و انتقالات فرهنگیان در استان کرمان، خردادماه سال جاری به اتمام می رسد.

اسکندری نسب بهینه سازی نیروی انسانی، توانمند سازی کارکنان، ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش، رفع موانع و مشکلات مدارس و تعدیل فضاهای آموزشی را از مهمترین محورهای پروژه‌ مهر در استان دانست.

وی از معلمان به عنوان پرچم داران اصلی نظام تعلیم و تربیت کشور نام برد و از فعالیت‌های موثر تمامی همکاران در حوزه آموزش مجازی و ایجاد جهاد آموزشی در شرایط تعطیلی مدارس تشکر کرد.

اسکندری نسب با اشاره به جایگاه اجتماعی بالای فرهنگیان در کشور گفت: تکریم معلم ضرورتی امکان ناپذیر است، زیرا معلم با توانمندی و تاثیرگذاری خود پایگاهی اجتماعی برای نظام تعلیم و تربیت ایجاد می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس دستورالعمل و سامانه انتخاب و انتصاب مدیران، تاکید کرد و افزود: هرگونه انتصاب خارج از سامانه غیر قانونی بوده و تخلف محسوب می شود.

اسکندری نسب خواستار تشکیل کمیته ایمن سازی مدارس در کنار سایر کمیته‌های پروژه مهر شد.

وی با اشاره به پیگیری آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و تهیه بسته‌های یادگیری، بر پیگیری و نظارت جدی آموزش مجازی دانش آموزان از طریق شبکه اجتماعی شاد تاکید کرد.

اسکندری نسب با بیان این که راه اندازی شبکه شاد اقدامی موثر در راستای تحقق شعار سال جهش تولید است، گفت: این اقدام موثر در تاریخ نظام تعلیم و تربیت ماندگار می شود و در شرایط عادی نیز کار ساز خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار