توضیحاتی پیرامون خبر تعطیلی کامل مدارس، توسط آموزش و پرورش بوشهر

بوشهر(پانا)- در پی انتشار بخشی از مصاحبه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با صداو سیمای مرکز بوشهر، مبنی بر احتمال پایان سال تحصیلی در مرحله فعلی در برخی از رسانه های استان، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی منتشر شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
توضیحاتی پیرامون خبر تعطیلی کامل مدارس، توسط آموزش و پرورش بوشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، در پی انتشار بخشی از مصاحبه مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدا و سیمای مرکز بوشهر مبنی بر احتمال پایان سال تحصیلی در مرحله فعلی در برخی از رسانه های استان، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی منتشر شده است.

1- فیلمی که از مصاحبه مدیرکل آموزش وپرورش استان در رسانه های مجازی منتشر شده است، تنها برش هایی از گفت‌ و گو بوده که فاقد اعتبار است.

2. در خصوص تعطیلی مدارس همچنان که در مصاحبه ها و خبرهای مستمر مسوولان ملی و استانی منتشر شده، تصمیم گیری درسطح ملی خواهد بود و نه استانی.

3. برنامه آموزش مجازی شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) درحال عملیاتی شدن و اجراست که اطلاعات تفصیلی آن به صورت مکرر از طریق مسوولان آموزش و پرورش استان به اطلاع خانواده ها و دانش آموزان رسیده است.

4. هر گونه اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس، روند آموزش و آزمون های پایانی دانش آموزان به اقتضای شرایط و از طریق وزارت آموزش و پرورش منتشر خواهد شد.

5. خبرهای اصلی و رسمی اداره کل آموزش و پرورش و تصمیم گیری های استانی در حوزه اختیارات مربوط، تنها از طریق درگاه های اطلاع رسانی این اداره کل صورت می پذیرد و لاغیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار