آخرین آمار جهانی کرونا

تهران (پانا) - طبق آخرین آمار جهانی تاکنون یک میلیون و ۹۲۵ هزار و ۲۲۴ نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۵۷۸ هزار و ۱۵۵ مبتلا در صدر قرار دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین آمار جهانی کرونا

به‌گزارش تسنیم، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و ۹۲۵ هزار و ۲۲۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۱۹ هزار و ۷۰۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۴۷ هزار و ۹۴۸ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۶ هزار و ۷۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵۷۸ هزار و ۱۵۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۳ هزار و ۶۴۴ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۳ هزار و ۲۶۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷۰ هزار و ۹۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۷ هزار و ۷۵۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳ هزار و ۱۵۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۵۹ هزار و ۵۱۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۰ هزار و ۴۶۵ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس به‌ترتیب با ۱۳۶ هزار و ۷۷۹، ۱۳۰ هزار و ۷۲ و ۸۸ هزار و ۶۲۱ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب با ۷۷ هزار و ۷۳۸، ۶۴ هزار و ۷۲۷ و ۶۴ هزار و ۳۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار