قیمت مهاجم ایرانی «زنیت» اعلام شد؛ سردار کهکشانی است

تهران (پانا) - در حالی که باشگاه ناپولی اعلام کرد حاضر است برای خرید سردار آزمون 25 میلیون یورو پرداخت کند، باشگاه زنیت مبلغ فروش مهاجم ایرانی‌اش را بسیار بالاتر از این برده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
قیمت مهاجم ایرانی «زنیت» اعلام شد؛ سردار کهکشانی است

به گزارش سایت روسیه‌ای اسپورت دیلی ، در بین پیشنهادهایی که از اروپا برای خرید بازیکنان زنیت در فصل تابستان رسیده است، بیشترین تقاضا برای خرید سردار آزمون مهاجم ایرانی و ویلمار باریوس هافبک کلمبیایی است.

پیش از این باشگاه ناپولی اعلام کرده بود که حاضر است برای خرید سردار آزمون 25 میلیون یورو پرداخت کند اما زنیت اعلام کرد حاضر به فروش مهاجمش نیست. حالا در حالی که زنیت اعلام کرده که سردار آزمون فروشی نیست، منابع خبری در ایتالیا می‌گویند زنیت به این انتقال راضی خواهد شد اما رقم فروش مهاجم ایرانی‌اش را 40 میلیون یورو ( معادل 680 میلیارد تومان ) اعلام کرده است.

حقیقت این است که به رغم اعلام اولیه برای فروشی نبودن سردار آزمون، باشگاه زنیت به علت بحران مالی حاضر است با تغییر قیمت این مهاجم ایرانی را به فروش برساند اما مشکل اینجاست که تیم‌های ایتالیایی ناپولی، لاتزیو، اینتر میلان و آ.ث.میلان باید خود را از نظر اقتصادی در شرایط متوسط نگه دارند اما پرداخت این رقم برای خرید سردار آزمون می‌تواند شرایط مالی ناپولی را خراب کند.

سردار آزمون با زنیت تا تابستان 2022 خواهد بود و او در سال 3 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار