مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر:

تمدید مهلت ارسال آثار دانش آموزی به مسابقه نقاشی " ما کرونا را شکست می دهیم"

شاهین شهر (پانا) - محمد اسماعیل زاده، مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر، با اشاره به استقبال از مسابقه نقاشی " ما کرونا را شکست می دهیم" در سطح کشور گفت تاکنون بیش از یک‌هزار اثر به دبیرخانه مستقر در این مدیریت رسیده که استان اصفهان با ۸۷۳ اثر و استان های خوزستان و تهران به ترتیب در ردیف های دوم و سوم قرار دارند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت ارسال آثار دانش آموزی به مسابقه نقاشی " ما کرونا را شکست می دهیم"

به گزارش آموزش و پرورش شاهین شهر، مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر، ضمن اعلام این مطلب عنوان کرد: ترغیب دانش آموزان به انجام فعالیت‌های هنری در اوقات فراغت، آموزش غیر مستقیم موارد بهداشتی برای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس که سبب تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس در آنان شد، زمینه ارتقا سطح مشارکت اجتماعی دانش آموزان را فراهم کرد.

ایشان همچنین اضافه کرد: از مجموع آثار دریافتی، شهرستان شاهین شهر با ۳۴۸ اثر دارای بیشترین شرکت کننده در این مسابقه است.

اسماعیل زاده ضمن اشاره به شرایط حضور تمامی دانش آموزان در این مسابقه کشوری گفت: تاکنون دانش آموزان دوره‌های ابتدایی ۷۶۸ اثر و دوره‌های متوسطه ۲۳۹ اثر به دبیرخانه این مدیریت ارسال کردند.

وی ادامه داد: تقویت حس قدرشناسی و سپاسگزاری نسبت به خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با این ویروس به خصوص جامعه پزشکان و پرستاران کشور و همچنین بیان احساسات پاک و معصومانه دانش آموزان در قبال خانه دومشان مدرسه، از دیگر اهدافی است که به واسطه آن برگزاری این مسابقه نقاشی برنامه ریزی شده است.

وی همچنین گفت: از مجموع ۸۱۶ اثر در مقابله با موضوعات پیشگیرانه، ۱۶۰ اثر در قالب تقدیر از کادر درمانی و بهداشتی و ۳۰ اثر نیز با موضوع معلم و مدرسه دریافت شده است.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در پایان از درخواست تمدید شرکت کنندگان در این مسابقه خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ تمدید شد و علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی erp.isfedu.ir/eforms/pncorona ارسال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار