خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است

واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی غیر ممکن است

شیراز (پانا) – اداره کل راه و شهرسازی فارس در اطلاعیه‌ای واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی را غیرمعتبر و ممنوع دانست و اعلام کرد این موارد بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع است

در اطلاعیه‌ دریافتی از سوی روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس به نقل از معاونت مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی آمده است: ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است و ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری و.. فاقد هر گونه ارزش است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: خرید و فروش امتیاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار است.
این اداره کل در اطلاعیه خود از ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد:‌ امتیاز این قبیل افراد باطل می‌شود همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.
در ادامه آمده است: در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.
بر اساس این اطلاعیه،"برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است."

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار