رخشانی‌مهر خبر داد

بودجه ۴۸۰۰ میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال ۹۹

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن اشاره به وضعیت ساخت و ساز مدارس در این روزها و تعطیلی فعالیت های عمرانی به‌ویژه در پروژه های بزرگ از تصویب بودجه ۴۸۰۰ میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال ۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بودجه ۴۸۰۰ میلیارد تومانی نوسازی مدارس برای سال ۹۹

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر درباره وضعیت تخصیص بودجه و فعالیت‌های عمرانی و مدرسه سازی در این روز ها که کشور گرفتار بیماری کرونا است گفت: «سال عمرانی ما ماه چهارم هر سال است. خوشبختانه اعتبارات ما در خرداد ۹۸ تخصیص یافت و ما به موقع میان استان‌ها توزیع کردیم.»

او افزود: «استان‌ها نیز با پیمانکاران قرارداد منعقد کردند و بخش قابل توجهی از استان‌ها فعالیت‌های عمرانی‌شان را پیش بردند. اما فعالیت‌های عمرانی بویژه ساخت و سازهای بزرگ بعد از شیوع بیماری تعطیل شده‌اند.»

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه از این فرصت استفاده کردیم و یکسری اقدامات جزئی مانند تعویض ایزوگام پشت بام مدارس و دیگر تعمیرات جزئی و تجهیز مدارس را انجام دادیم گفت: «همچنین طراحی نقشه‌ها و کارهایی که امکان انجام آن در دفاتر فنی وجود داشت نیز صورت گرفت اما واقعیت این است که پروژه‌های ما نیز مانند دیگر عملیات عمرانی کشور اکنون تعطیل است. امیدواریم اوضاع هرچه سریعتر رو به بهبودی برود.»

او همچنین درباره بودجه سال ۹۹ نوسازی مدارس گفت: «خوشبختانه روند رشد اعتبارات عمرانی نوسازی مدارس که از سال ۹۶ کلید خورد همچنان با شیب مناسبی تداوم دارد و این افزایش ادامه دار است.»

او افزود: «اعتبارات عمرانی ما در سال ۹۶ حدود ۸۴۰ میلیارد تومان بود و در سال ۹۷ به حدود ۱۶۰۰ میلیارد تومان رسید. این روند رشد را برای سال ۹۸ نیز داشتیم و بودجه نوسازی به ۲۹۰۰ میلیارد تومان رسید.»

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اعلام اینکه برای سال ۹۹ نیز بیش از ۴۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب در پیوست یک قانون بودجه داریم بیان کرد: «این بودجه جدای از ردیف‌های متفرقه است. با این بودجه می‌توان اتفاقات خوبی را رقم زد. این رقم از بودجه پیشنهادی وزارتخانه بیشتر است و رشد خوبی پیدا کرده است.»

رخشانی‌مهر اضافه کرد: «خوشبختانه درک بسیار خوبی از وضعیت مدرسه سازی در مجلس و سازمان برنامه وجود دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار