معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

ضرورت توجه به رویکردهای علمی و تقویت تکنولوژی های جدید

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران توجه ویژه به رویکردهای علمی و تقویت و تزریق تکنولوژی‌های جدید را در شرایط فعلی امری ضروری دانست و گفت نباید در زمان گذشته و نگاه های سنتی متوقف بمانیم.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت توجه به رویکردهای علمی و تقویت تکنولوژی های جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان‌های استان تهران یوسف بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با اشاره به اینکه بهار فصل تغییر و نو شدن است، امیدواری، نشاط و ایجاد تغییرات را از جمله ویژگی‌های فصل بهار دانست و اظهار کرد: در در این روزها و شرایط خاص کنونی کشور باید با امید و نشاط به سمت تغییر و تحول حرکت کنیم.

او در ادامه با اشاره به اینکه جهان در حال تغییر می باشد و اصل ثابت در جهان هستی نیز بر پایه همین تغییرات است، بیان کرد: در شرایط حاضر توجه به رویکردهای علمی و تقویت و تزریق تکنولوزی های جدید، امری اجتناب ناپذیر است.

بهارلو با تاکید بر ایجاد فضای خلاق و ایده پردازانه، تصریح کرد: تلاش و کوشش بیشتر و مداومت و پیگیری دو اصل مهمی است که باید در دستور کار جدی مدیران قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت مسئولیت پذیری در اموری که به ما سپرده شده است، خاطرنشان کرد: وقت گذاری، خوب شنیدن، دقت کردن و به موقع عمل کردن هنر یک مدیر موفق است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت: در شرایط کنونی که به دلیل شیوع بیماری کرونا موظف به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستیم، فرصتی است مناسب در جهت توسعه دولت الکترونیک و استفاده بهینه از ظرفیت های آن و در این راستا باید بسترهای لازم را فراهم سازی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار