پورمحمود: برنامه های هفته سلامت و معرفی مشاغل به صورت مجازی برگزار می شود

تهران (پانا) - پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17 با تاکید بر این نکته که مدارس تعطیل است اما آموزش و پرورش در جریان است، اعلام کرد امسال با عنایت به رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی مدارس، فعالیت های مربوط به هفته سلامت و معرفی مشاغل به صورت مجازی برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمود: برنامه های هفته سلامت و معرفی مشاغل به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی منطقه 17، پور محمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه در دومین جلسه شورای تربیتی با تاکید بر این نکته که مدارس تعطیل است، اما آموزش و پرورش در جریان است، گفت: امسال با عنایت به رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی، مدارس فعالیت های مربوط به هفته سلامت و معرفی مشاغل به صورت مجازی برگزار می شود.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی ضمن تاکید بر استمرار فعالیت‌های کارشناسی سلامت در راستای تحقق شعار هفته سلامت "سلامت برای همه توسط همه" و بر حضور مستمر در فضای مجازی جهت ارائه آموزش‌های لازم برای دانش آموزان به منظور تامین سلامت جسمی آنها، تاکید کرد و گفت: در این هفته اجرای پویشها و مسابقات مختلف با موضوعات متنوع مانند: صبحانه سالم در کنار خانواده، تغذیه سالم و توجه به مساله اضافه وزن دانش‌آموزان در این ایام و تحرک جسمی آنها باید مورد تاکید قرار گیرد. وی همچنین در این جلسه از تجلیل از مربیان بهداشت مدارس و دست اندرکاران حوزه سلامت در این هفته خبر داد.

در ادامه پورمحمود در رابطه با هفته معرفی مشاغل، بر اجرای فعالیت‌های متنوع در فضای مجازی متناسب با دوره های تحصیلی تاکید و این هفته را فرصتی مناسب جهت معرفی موقعیت های شغلی برای دانش‌آموزان دانست.

وی در ادامه افزود: دادن اطلاعات کافی به دانش آموزان، سبب ایجاد بستر مناسب جهت انتخاب رشته تحصیلی متناسب با استعدادها و علایق آنها خواهد بود، البته باید توجه داشته باشیم محتواهای مربوط به معرفی مشاغل باید در قالب های متنوع و جذاب ارائه شود تا بتواند توجه و رغبت دانش آموزان ، برای مطالعه ایجاد نماید.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی بیان کرد: در این رابطه لازم است از ظرفیت های مشاورین مدارس و استعدادهای دانش آموزان در قالب مصاحبه شغلی، بروشور، نقاشی، روزنامه دیواری و...نیز بهره برداری شود. تمامی فعالیت ها، همچون سال های گذشته، به صورت برنامه‌ریزی شده و مدون ارایه می شود، اما با این تفاوت که امسال با مخاطبین خود در فضای مجازی ارتباط خواهیم گرفت.

در ادامه‌ جلسه، کارشناسان سلامت و مشاوره، برنامه‌های خود را برای این هفته ارائه کردند و پس از تبادل نظر توسط اعضای شورای تربیتی، جهت اجرا به تصویب رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار