فراخوان مسابقه فرهنگی ادبی دانشگاه فرهنگیان در وصف امام زمان (عج)

تهران (پانا) - معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان، برای برگزاری مسابقه فرهنگی ادبی و خلق کتاب با دلنوشته‌های همکاران این دانشگاه، استادان و دانشجویان و محبان بقیة‌الله الاعظم، فراخوان داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان مسابقه فرهنگی ادبی دانشگاه فرهنگیان در وصف امام زمان (عج)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، در راستای تحقق فرمایش مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای مبنی بر یادگیری و فرصت فوق‌العاده (فضای مجازی) "...مبادا این فرصت ضایع شود و اگر ضایع شد خدای متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد." و با توجه به هماهنگی به عمل آمده با معاونت فرهنگی و اجتماعی و اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه فرهنگیان، مسابقه فرهنگی و ادبی و خلق کتاب با دلنوشته‌ها برگزار می‌شود.

زمان برگزاری این مسابقه از شب میلاد صاحب عصر تا 12 اردیبهشت است.

شرکت‌کنندگان علاقه‌مند باید با خلق آثار ادبی "دلنوشته‌هایِ‌شان در وصف امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف" با موضوع آزاد را تقریر و در پرتال اداره کل امور شاهد و ایثارگران به آدرس: https://cfu.ac.ir/shahed وارد شده و فرم ثبت‌نام را پر کرده، اطلاعات را تکمیل و چکامه فراق‌شان را بارگزاری کنند.

پس از جمع‌آوری و بررسی آثار از سوی هیأت داوران به همه آثار ارسالی لوح حضور و با توجه امتیازات، به آثار ناب، منتخب و برگزیده از سوی ریاست دانشگاه، معاون فرهنگی و مدیرکل شاهد و امور ایثارگران دانشگاه هدیه و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

در بخشی از این فراخوان آمده است: «صاحب‌نظران در پیشبرد این هدف یاری‌مان نمایند تا یک جلد کتاب به قلم همکاران، اساتید و دانشجویان علاقمند در دانشگاه فرهنگیان به یادگار گذاریم و وقت ظهور در نبودمان به بقیة‌الله عرضه کنند و بگویند: "بودند کسانی که بیادش بودند".»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار