راه اندازی بازارگاه استانی کسب و کار آنلاین در گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با اشاره به "پویش های در خانه بمانیم" و "از خانه بخریم" و راه اندازی بازارگاه آنلاین برای معرفی محصولات و امکان عرضه اینترنتی محصولات گفت: در حال حاضر این پرتال در استان راه اندازی شده و اکنون رونمایی می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی بازارگاه استانی کسب و کار آنلاین در گیلان

به گزارش ایرنا، فرزاد توکلی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در رشت اظهار کرد: تمامی کسب و کارها با موافقت با قوانین اعلام شده می توانند جهت معرفی محصولات خود در این پرتال به آدرس Bihin.ir ثبت نام کنند.

وی با اشاره به رتبه هشتم گیلان از نظر کسب و کار انلاین در کشور گفت: تا کنون یک هزار و ۲۰۰ کسب و کار آنلاین در استان ثبت نام شده اند و این پرتال باید به مردم هرچه بیشتر معرفی شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت اخذ مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت برای فعالیت در سایت کسب و کار آنلاین گفت: تا کنون، ۷۰ سایت فروش کالا و خدمات مجوز دارند.

سید جلال الدین شکریه با بیان اینکه کسب و کارها در آینده به سمت آنلاین پیش خواهند رفت، خاطر نشان کرد: در همین راستا، باید مدیران سایت ها آگاهی لازم را در رابطه با قوانین و دستور العمل ها داشته باشند.

وی سرعت اینترنت و امنیت هک نشدن را از دغدغه های کسب و کارهای آنلاین عنوان و تصریح کرد: اصناف هنوز نمی دانند که نظام مالیاتی برای فعالیت آنها چطور محاسبه خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان خاطر نشان کرد: هر اپراتوری از تلفن های همراه که خدمات ارزانتر، فنی تر و با سهولت بیشتر بتوانند به اصناف ارائه کنند، مورد استقبال این قشر برای استفاده جهت کسب و کار آنلاین قرار می گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار