در گفت‌وگو با پانا

مجید جلالی: ادامه لیگ برتر باید از آخر اردیبهشت شروع شود؛ آغاز مسابقات از خردادماه امکان‌پذیر نیست

تهران (پانا) - سرمربی گل گهر سیرجان معتقد است تنها راه ادامه دیدارهای این فصل لیگ برتر، پیگیری مسابقات از اواخر اردیبهشت است و در غیر این صورت، پایان فصل جاری و شروع فصل آینده به مشکل برخورد خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مجید جلالی: ادامه لیگ برتر باید از آخر اردیبهشت شروع شود؛ آغاز مسابقات از خردادماه امکان‌پذیر نیست

مجید جلالی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت پیش‌آمده برای فوتبال جهان با شیوع کرونا و تعطیلات طولانی مدت لیگ‌ها در اکثر کشورهای جهان گفت: شرایطی که بر جهان حاکم است اصلا شرایط عادی نیست و شرایط غیر طبیعی حاکم شده است. هیچ کس نمی‌تواند درباره آینده چیزی بگوید چون وضعیت مبهمی است.

سرمربی گل گهر سیرجان درباره وضعیت لیگ برتر ایران با تعطیلات طولانی مدت گفت: اگر ما بتوانیم هفته آخر اردیبهشت مسابقات را شروع کنیم، بهتر است انجام دهیم اما اگر قرار است مثلا بازی‌ها اواخر خرداد شروع شود، دیگر هیچ لزومی ندارد که ادامه پیدا کند و حتی تقویم سال بعد هم خراب خواهد شد.

وی ادامه داد: می‌توانیم اول اردیبهشت تمرینات را آغاز کنیم و 20 اردیبهشت هم بازی‌ها شروع شود و به صورت فشرده بازی کنیم که تا پایان خرداد مسابقات تمام شود. بازی‌ها اگر اواخر خرداد شروع شود، از آن سمت تا اواخر تیر و مرداد طول خواهد کشید و این وسط یک ماه تیم‌ها باید استراحت کنند که به اواسط شهریور خواهیم رسید، از آنجا تا دوره آماده‌سازی انجام شود، شروع بازی‌ها به آبان خواهد رسید و اصلا امکان‌پذیر نیست و تقویم ما خراب خواهد شد.

جلالی در ادامه پیشنهادش درباره بالا و پایین جدول در صورت لغو کامل رقابت‌های این فصل را اینگونه بیان کرد: من در این زمینه چیزی که به نظرم می‌رسد این است که بازی‌ها تعطیل شده و سال آینده از اول آغاز شود. هر چیزی بخواهیم در اینباره بگوییم تبعات خیلی زیادی خواهد داشت. فرمولی وجود نخواهد داشت که بتوانند درباره تیم قهرمان، سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌های سقوط کننده به دسته اول تصمیم‌گیری شود.

سرمربی گل گهر در پایان درباره وضعیت گادوین منشا گفت: منشا خانواده‌اش در ایتالیاست اما به خاطر اینکه مرزهای ایتالیا بسته است در ایران ماند و اگر قرار به شروع مسابقات باشد به تمرین تیم اضافه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار