جلسه تصمیم‌گیری در خصوص نحوه محاسبه عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم در هنگام صدور هدایت تحصیلی برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه تصمیم‌گیری در خصوص نحوه محاسبه عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم در هنگام صدور نهایی هدایت تحصیلی به ریاست مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تصمیم‌گیری در خصوص نحوه محاسبه عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم در هنگام صدور هدایت تحصیلی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه تصمیم گیری در خصوص نحوه محاسبه عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم در هنگام صدور نمون برگ نهایی هدایت تحصیلی دانش‌آموزان صبح امروز دوشنبه 25 فروردین ماه در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی به ریاست مسعود شکوهی، مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و با حضور عباس سلطانیان، مدیرکل آموزش متوسطه نظری، سید مصطفی آذرکیش، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه فنی حرفه ای و کاردانش، مرضیه مسگر زاده، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول و محمد مصطفوی، معاون برنامه ریزی و امورمشاوره برگزار شد.

مسعود شکوهی در این جلسه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات متعددی که این بیماری ایجاد کرده است یکی از مهمترین موضوعات در آموزش و پرورش که بزودی با آن درگیر خواهد شد بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم است.

او ادامه داد: باید در این جلسه همفکری و جمع بندی لازم در خصوص چگونگی انجام فرآیند هدایت تحصیلی با توجه به شرایط موجود اتخاذ شود تا بررسی و تصویب نهایی در شورای برنامه ریزی هدایت تحصیلی صورت گیرد و موضوع هدایت تحصیلی تعیین تکلیف شود.

در ادامه جلسه هر کدام اعضای حاضر در جلسه به بحث و تبادل و نظر پرداختند و در پایان جلسه بنا شد مصوبات این جلسه در شورای هدایت تحصیلی مطرح شود و در نهایت تصمیم گیری لازم انجام و به استانها ابلاغ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار