پیام تقدیرمدیر آموزش و پرورش شهرقدس

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرقدس، با صدور پیامی از تلاش های معلمان که تعلیم و تربیت را درایام تعطیلی مدارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه دادند، قدردانی نمود.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تقدیرمدیر آموزش و پرورش شهرقدس

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرقدس،صادق محمدی مدیر آموزش وپرورش شهر قدس با صدور پیامی از تلاش های معلمان که تعلیم و تربیت را درایام تعطیلی مدارس، به دلیل شیوع ویروس کرونا ادامه دادند، قدردانی نمود.

متن پیام مدیر آموزش و پرورش شهر قدس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیران بزرگوار، آموزگاران ودبیران گرانقدر:

با سلام گرم و آرزوی توفیق الهی

در شرایط کنونی و نگرانی‌های ایجاد شده در حوزه تحصیلی و تربیتی، آموزش تعطیل نیست.

امروز به خاطر مراقبت هر چه بیشتر از دانش آموزان عزیزمان، مدارس تعطیل شده است وآموزش ها همچنان درجریان است.در این ایام، یادگیری در منازل وبا مشارکت شما معلمان و دبیران عزیز با نظارت و پیگیری اولیای گرانقدر در جریان است .

همکاران عزیزمان، برای آموزش بهتر دانش آموزان ابتکارات وخلاقیت هایی را به کار برده اند که از آن جمله می توان به حضور در فضاهای مجازی، تولید محتوا و فیلم های آموزشی برای دروس مختلف و انتشار آن در فضاهای ایجاد شده اشاره کرد.

این بار نیز شما معلمان، خوش درخشیدید و نشان دادید که به مانند همیشه و در همه عرصه‌ها در خط مقدم بوده اید و اکنون نیز در خط مقدم تعلیم وتربیت وآموزش به دانش آموزان فعالیت می کنید و دانش آموزان و اولیاء محترم شان هم این آموزش ها را ارج نهادند و با شما عزیزان همراه شدند.

‌نمی‌دانم با چه زبانی از زحمات بی دریغ و تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان تشکر و قدردانی کنم؟

از خداوند متعال سلامتی، شادابی، طول عمر با عزت برای شما و خانواده محترم تان خواهانم.

آرزومندم، ذات اقدس احدیت شما عزیزان را در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار داده و درهای رحمتش را به روی ما بگشاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار