صنوفی که مجاز به فعالیت هستند، کد رهگیری دریافت کنند

قزوین (پانا)- صنوفی که مجاز به فعالیت هستند، با مراجعه به سامانه سلامت کد رهگیری دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
صنوفی که مجاز به فعالیت هستند، کد رهگیری دریافت کنند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، پس از شروع مجدد فعالیت‌های واحدهای صنفی و صنعتی، صنوفی که مجاز به فعالیت هستند موظف به اجرایی کردن پروتکل های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هستند و باید با مراجعه به سامانه سلامت، نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

در راستای اجرای فاصله گذاری هوشمند، کلیه واحدهای صنفی و صنعتی کم خطر باید در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به آدرس وب سایت: salamat.gov.ir نسبت به دریافت مجوز و یا کد بهداشتی اقدام نمایند و ضمن دادن تعهد، با رعایت نکات بهداشتی شروع به کار کنند.

بعد از شروع مجدد فعالیت ها، بازرسین بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت، به محل های مورد نظر مراجعه می کنند و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت و عدم رعایت موازین بهداشتی وزارت بهداشت، فعالیت واحد متخلف متوقف، و محل کسب تعطیل می شود.

مقرر شده است تیم های متشکل از نمایندگان اصناف، صنایع و معادن و مرکز بهداشت، نسبت به بازدید و بازرسی از واحد های صنفی در بازارچه های مسقف اقدام کنند و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، قطع زنجیره انتقال ویروس و اجرای پروتکل بهداشت و درمان، با متخلفین، مطابق ضوابط قضایی، برخورد شود و از ادامه کار آنان ممانعت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار