مراکز عرضه مواد غذایی فاقد کد بهداشتی در قزوین، اجازه فعالیت ندارند

قزوین (پانا)- کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین اعلام کرد در گام دوم مقابله با کرونا ویروس، مراکز عرضه مواد غذایی فاقد کد بهداشتی از وزارت بهداشت، اجازه فعالیت ندارند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مراکز عرضه مواد غذایی فاقد کد بهداشتی در قزوین، اجازه فعالیت ندارند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محمدتقی سلیمانی در اولین روز از اجرای گام دوم برنامه مقابله با کرونا ویروس، از نظارت بیش از 400 واحد صنفی در شهرستان قزوین خبر داد و گفت: مراکز عرضه مواد غذایی که مجوز بهداشتی از وزارت بهداشت دریافت نکرده باشند، اجازه فعالیت ندارند.

وی بیان کرد: برای اجرای گام دوم مبارزه با بیماری کرونا، بازرسان بهداشت محیط این مرکز، ضمن بازرسی از واحدها، بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت می کنند و در صورتی که دستورالعمل های بهداشتی، توسط صاحبان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی رعایت نشود، با همکاری مراجع قضایی، تعزیرات، دادسرا، نیروی انتظامی و سازمان صمت، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می شود.

سلیمانی یادآور شد: در شهرستان قزوین، در گام دوم پیشگیری از کرونا ویروس، بیش از دو هزار و 900 واحد تهیه و توزیع مواد غذایی، فعال است که 33 بازرس بهداشت محیط و 15 تن از دانشجویان بسیجی، در مدت هفت روز، نظارت ها اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این بازرسی از روز 23 فروردین 99، طی ابلاغ به تمام واحدهای محیطی آغاز شد و تا آخر فروردین ماه امسال ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار