کسر ایام تعطیلات از مدت قرارداد سرویس مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره عودت هزینه سرویس مدارس به والدین اعلام کرد مبنای تصمیم گیری درباره پرداخت هزینه حمل ونقل بر اساس قراردادی است که میان مدرسه و پیمانکار بسته شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسر ایام تعطیلات از مدت قرارداد سرویس مدارس

به گزارش ایلنا، نورعلی عباسپور مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره عودت هزینه سرویس مدارس به والدین گفت: «ما روز گذشته یک بخشنامه با عنوان "رویه واحد در مورد قردادهای حمل و نقل دانش آموزی" را به استان‌ها ابلاغ کردیم که این ابلاغیه بر اساس تبصره ذیل بند ۱۰ و تبصره ۲ بند ۱۲ قرار داد ابلاغی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها بوده است.»

عباسپور در ادامه توضیح داد: «این بخشنامه مربوط به سال ۱۳۹۳ است و در آن تاکید شده در تعطیلات نوروزی، تعطیلات رسمی کشور و تعطیلات اضطرای برابر تصمیم اداره آموزش و پرروش استان هر چند روز که باشد از مدت قرارداد کسر می‌شود.»

او افزود: «باید بر اساس قردادی که مدرسه با پیمانکار دارد عمل شود. در قرارداد ذکر شده که روزهای تعطیل برای اخذ هزینه سرویس مدارس محاسبه نخواهد شد. البته بسیاری از مدارس هم هزینه کامل سرویس مدارس را اخذ نکرده‌اند.»

مدیر کل دفتر اولیا و مربیان آموزش و پرورش بیان کرد: «مبنای تصمیم گیری درباره پرداخت هزینه حمل ونقل بر اساس قراردادی است که میان مدرسه و پیمانکار بسته شده است. ما اعلام کردیم که کارگروه ماده ۱۸ هر شهرستان به استناد قرارداد فی مابین مدرسه و مفادی که در آن قید شده است، اقدام کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار