اولین نشست هیات اجرایی المپیک 2020 در سال 99: بودجه فدراسیون‌های المپیکی بررسی شد

تهران (پانا)- اولین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال 1399 صبح امروز و با محوریت بررسی بودجه و برنامه ریزی برای حمایت از فدراسیونها و ورزشکاران المپیکی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست هیات اجرایی المپیک 2020 در سال 99: بودجه فدراسیون‌های المپیکی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر کیکاووس سعییدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اولین نشست سال جاری اعضای هیات اجرایی و موارد مورد بحث دراین نشست گفت : در ابتدای پنجاه و دومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که صبح امروز و با حضور اکثریت اعضا در محل سالن جلسات کمیته برگزار شد ؛ گزارشی از فعالیت های سال گذشته هیات اجرایی که با برپایی 25 جلسه و صدور 251 مصوبه همراه بود ارائه دادم و اعلام کردم که خوشبختانه 90 درصد مصوبات ، اجرایی و عملیاتی شده است.

ضمن انکه 22 رئیس فدراسیون که عمدتا از رشته های المپیکی هم بودند با حضور در جلسات هیات اجرایی مسایل ، مشکلات و همچنین گزارش عملکردشان را مطرح نموده و اعضای هیات اجرایی نیز نسبت به رفع مشکلات و مرتفع نمودن خواسته هایشان اقدامات لازم را بعمل آوردند .

وی ادامه داد: اعضای هیات اجرایی در سال گذشته ضمن بازدیدهای میدانی از اردوها و فدراسیونهای مختلف 14 نشست را نیز در محل فدراسیوهای ورزشی و با حضور اعضای هیات رئیسه فدراسیوها مربوطه برگزار کردند .ضمن آنکه تعهدات مالی کمیته نسبت به فدراسیونها به صورت صد در صد در سال 98 محقق شد .

سخنگوی کمیته ملی المپیک یادآور شد در ادامه نشست اعضا به بحث و بررسی پیرامون برنامه های سالجاری ورزش ایران که تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفته است پرداختند . چالشهای بوجود آمده برای رشته های المپیکی ، عدم برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و همچنین راهای برون رفت از این چالش از مهمترین مباحثه مطروحه در این بخش بود که مقرر شد تا مسئولین کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 و نمایندگان هیات اجرایی طی سلسله نشست هایی با روسا و کادر فنی فدراسیونهای المپیکی به بررسی برنامه های پیش روی این فدراسیونها و حمایت کمیته ملی المپیک از آنان تا زمان اغاز بازیها بپردازند.

سعیدی در ادامه افزود : بحث و بررسی بودجه و جدول منابع و مصارف کمیته دستور جلسه بعدی اعضای هیات اجرایی بود که طی آن مقرر شد روند فعالیت های مالی ، پشتیبانی ، لجستیکی و حمایتی کمیته از برنامه های فدراسیونها اعمم از برپایی اردو و اعزام ها مربوط به کاروان اعزامی به المپیک همانند سال گذشته با قدرت ادامه یابد .

وی در پایان گفت : همگان می دانند که کشور امسال با محدودیت های مالی قابل ملاحظه ای روبروست و بالطبع جامعه ورزش نیز می بایست درک متقابلی نسبت به این موضوع وآمادگی لازم برای وفق دادن شرایط با محدودیت های منابع دولتی داشته باشد. البته تلاش کمیته ملی المپیک بر این است که در بحث حمایت های مالی افزایش نسبی نسبت سنوات گذشته داشته باشد ، اما این موضوع منوط به میزان دریافتی ما از خزانه و سازمان برنامه و بودجه خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار