تردد بین استانی در شبانه روز گذشته حدود ۹ درصد افزایش یافت

تهران (پانا) - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد بین استانی در شبانه روز گذشته حدود ۹ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۳۵۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تردد بین استانی در شبانه روز گذشته حدود ۹ درصد افزایش یافت

به گزارش مرکز مدیریت راه‌ها،‌ بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار ۳۰۷ تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸.۹ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ۱۹ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر استان طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن استان مجاز است.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی نیز از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت رفت و برگشت گزارش شده است.

جاده‌های چالوس و فیروزکوه دارای بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، جاده هراز و آزادراه قزوین- رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران- شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج - تهران حد فاصل پایانه کلانتری تا پل کلاک و ترافیک سنگین در جاده شهریار-تهران محدوده شهرقدس خبر می‌دهد.

آخرین وضعیت جوی هم از بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی،اردبیل و زنجان و بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کرمان، مازندران، گیلان و گلستان خبر می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار