شوک به فرهاد مجیدی؛ بازیکن خارجی استقلال به ایران برنمی‌گردد

تهران (پانا) - بازیکن بلغارستانی استقلال از عدم بازگشتش به این تیم به علت شرایط موجود خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شوک به فرهاد مجیدی؛ بازیکن خارجی استقلال به ایران برنمی‌گردد

به گزارش خبرورزشی، نیکولای بودوروف به عنوان اولین نفر از جمع بازیکنان خارجی استقلال از بند فسخ یکطرفه‌ای که در قراردادش گنجانده شده بود نهایت بهره را برد. فسخ یکطرفه قرارداد از سوی بودوروف آن هم به بهانه تأخیر در پرداخت قسط اول قرارداد به مدت دو ماه شوک دیگری به باشگاه بحران زده پایتخت وارد کرد گرچه سکوت استقلالی‌ها در قبال این اتفاق نشان داد آن‌ها چندان هم از این بابت ناراحت نشدند! بودوروف که به تازگی از سوی فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی رسیده بود در بازگشت به صوفیه گفت‌وگویی با رسانه‌های بلغارستانی داشت که بخشی از این مصاحبه در سایت topsport منتشر شده است.

از تهران برگشتم دو بار تست کرونا دادم

به محض بازگشت از تهران مجبور شدم دو بار تست کرونا بدهم و حتی یک هفته هم در قرنطینه باقی بمانم. البته این اتفاق طبیعی هم بود، چون وقتی پرواز تهران به زمین نشست مسئولان فرودگاه صوفیه بالاجبار همه مسافران پرواز را قرنطینه کردند، چون از کشوری برمی‌گشتیم که آن روز‌ها مبدأ شیوع ویروس کرونا بود. خود من پدر هستم و دو فرزند دارم و می‌ترسیدم ناقل باشم، اما بعد از دو بار تست و مدتی قرنطینه فهمیدم این ویروس را ندارم گرچه در آن روز‌ها خبری شنیدم که بدتر از ابتلا به ویروس کرونا بود!

خبری شنیدم بدتر از ابتلا به ویروس کرونا!

من با امید فراوانی به فوتبال آسیا و ایران رفتم. انتخاب استقلال تهران برحسب اینکه یکی از بزرگترین باشگاه‌های قاره آسیاست با این هدف بود که بتوانم خواسته‌های سرمربی تیم ملی برای حضور متوالی در بازی‌های باشگاهی را برآورده کنم تا مسیر حضور دوباره‌ام در اردوی تیم ملی برای مقدماتی یورو ۲۰۲۰ هموار شود، اما این تصمیم و کوچ نتوانست رضایت سرمربی تیم ملی را برآورده کند، چون همان روز‌های ابتدایی بازگشت از ایران متوجه شدم در برنامه‌های او برای دعوت به اردو قرار ندارم که شنیدن این خبر از ابتلا به ویروس کرونا بدتر بود.

استقلال نتوانست من را به تیم ملی برگرداند‌

نمی‌گویم از انتخاب استقلال ایران برای ادامه فوتبال پشیمان هستم، نه نیستم، چون فوتبال ایران چیزی کمتر از لیگ‌های درجه دوم اروپا ندارد. لیگی پویا با بازی‌های بزرگ و پرطرفدار که شاید نمونه این جمعیت را در اروپا هم کمتر ببینید، اما متأسفانه بازی برای استقلال آن هم با رسیدن به فرم مطلوب بدنی و جسمانی که پیش از سفر به ایران گئورگی درمندژیف از من خواسته نتوانست زمینه بازگشتم به تیم ملی را فراهم کند و این نقطه تأسف‌آور ماجرا بود.

سرمربی بلغارستان همه بازی‌های استقلال را دیده بود‌

نمی‌دانم مشکل چه بود که درمندژیف این تصمیم را برای من گرفت در حالی که تنها رؤیای من حضور در تیم ملی برای مقدماتی یورو ۲۰۲۰ به عنوان کاپیتان بلغارستان است. در تماسی که با هم داشتیم وعده داد اگر به صورت مرتب بازی کنی و در فرم مطلوب باشی دعوت می‌شوی، اما در بازگشت از ایران آن هم وقتی خودم را به خاطر بازی‌های متوالی برای استقلال در لیگ داخلی و آسیایی در اوج می‌دیدم حسابی ناامید شدم. نکته تأسف‌آور این بود که درمندژیف صراحتاً گفت من سه بازی تو را تماشا کردم و خیلی خوب بازی کردی، اما به اندازه کافی من را برای دعوت ترغیب نکردی!

چاره‌ای جز فسخ قرارداد نداشتم

تصمیم به فسخ قرارداد با استقلال برای من اصلاً آسان نبود، اما هر بازیکن دیگری هم جای من بود با شرایط رقم خورده به فکر خود و خانواده اش بود تا چیزی دیگر! مشکلات خاصی دارم که نیاز نیست رسانه‌ای شود، اما باشگاه به وعده‌های خود عمل نکرد و از همه مهم‌تر من برای رسیدن به رؤیایی که دارم یعنی همراهی تیم ملی در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ باید تصمیمی مهم می‌گرفتم. ضمن اینکه منبع درآمد همه فوتبالیست‌ها از قرارداد‌های مالی با باشگاه‌ها نشأت می‌گیرد و باشگاه استقلال هم به هیچ‌کدام از وعده‌های خود عمل نکرد.

بعید می‌دانم دوباره به فوتبال ایران برگردم

لیگ برتر و فوتبال ایران واقعاً فوتبالی پویا و جذاب است. بعد از سال‌ها بازی در اروپا این واقعیت را می‌گویم که چالش بسیار هیجان‌انگیزی را با استقلال تجربه کردم و هنوز هم با کوچ و برخی بازیکنان در ارتباط هستم، اما واقعیت این است با شرایط پیش آمده از همه مهم‌تر بیماری ویروس کرونا بعید می‌دانم که بشود دوباره این تجربه را در کنار طرفداران استقلال تکرار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار