شناسایی 106 بیمار جدید کرونایی در مازندران

ساری (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته، 106 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی 106 بیمار جدید کرونایی در مازندران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سید عباس موسوی گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.»

به گفته او در همین مدت تعداد ۱۱۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

موسوی اعلام کرد که هم اکنون ۶۴۴ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم و صاحبان اصناف درخواست می شود رعایت نکات بهداشتی را بکنند تا این بیماری دوباره اوج نگیرد.

او همچنین به کشاورزان توصیه کرد که در شرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا تا حد ممکن از ماشین کاشت نشاء برای نشاکاری استفاده و با توجه به امکان تردد انسان، دام، حیوانات، طیور و پرندگان آلوده و ناقل بیماری در سطح شالیزارها، توصیه های بهداشتی را کامل رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار