تقدیر از تلاش مربیان حوزه پرورشی و تربیت بدنی مدارس منطقه13

تهران ( پانا) - فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳، در گفتگو با پانا، از نشست صمیمی که با حضور سید محمد هادی حسینی مدیر منطقه، علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن ۹ دی، با رعایت نکات بهداشتی تشکیل شد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از تلاش مربیان حوزه  پرورشی  و تربیت بدنی مدارس منطقه13

طالبی گفت: در این نشست، امیری، ضمن آرزوی سلامتی برای همه همکاران و تقدیر و تشکر از فعالیتهای همکاران در ایام تعطیلات و شرایط بحرانی کنونی، گزارش مبسوطی از فعالیت های پرورشی بیان کرد.
وی افزود: در ادامه جلسه کارشناسان، گزارشی از عملکرد خود در این ایام و ارتباط با مدیران، معاونین و مربیان پرورشی بیان‌ کردند.

در ضمن‌همه کارشناسان پرورشی اهم فعالیتهای خود را در برگزاری مراسم عید نوروز و اعیاد شعبانی به ویژه نیمه شعبان، میلاد امام زمان(عج) را که به صورت مجازی برگزار شده بود، ارائه کردند.

طالبی گفت: این برنامه ها که شامل مسابقه، شعر خوانی، نقاشی، کاردستی، طرح جدول، بازیهای بومی، بازیهای خانگی و کتابخوانی بود در مدارس اجرا شد. مربیان و دانش آموزان در تولید محتوا با موضوعاتی که توسط کارشناسان پرورشی ارائه گردید به صورت فعال شرکت داشتند.

طالبی گفت: در این‌جلسه به تصویب رسید که به دلیل برگزار نشدن مراسم هفته تربیت اسلامی در اسفند ماه هدایا و تقدیرنامه های معاونین و مربیان پرورشی، مراقبین سلامت، مربیان تربیت بدنی و مشاورین منطقه، به مدارس ارسال می گردد. در پایان حسینی، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران‌حوزه پرورشی و تربیت بدنی برای تشکیل کانال ارتباطی در فضای مجازی با همکاران مدارس و تعطیل نشدن پرورش در کنار آموزش بسیار قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار