آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت با پیگیری افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا در فارس

شیراز(پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست روزانه بررسی آخرین اقدامات مجموعه سلامت فارس برای مقابله با کرونا، بر آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت و پیگیری افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله دوم غربالگری سلامت با پیگیری افراد در معرض خطر ابتلا به کرونا در فارس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس دانشگاه از اعزام تیم ارزیاب تخصصی دانشگاه به شهرستان جهرم برای پیگیری و رصد اقدامات انجام شده در راستای بسیج ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

دکتر «مهرزاد لطفی» با تاکید بر اهمیت نظارت تیم اعزامی از دانشگاه به دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور، از مسوولان دانشگاه خواست تا با جدیت به ارزیابی آن مراکز و رصد اقدامات انجام شده در راستای تحقق اهداف بسیج ملی مبارزه با کرونا بپردازند.

او عنوان کرد: مجموعه سلامت فارس در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و تامین سلامت جامعه به صورت شبانه‌روز در حال فعالیت و تلاش است.

دکتر لطفی با بیان اینکه پیگیری و رصد اقدامات انجام شده در راستای بسیج ملی مبارزه با کرونا در استان ادامه دارد، افزود: همه باید برای سرعت بخشیدن به امور مرتبط با کرونا و مبارزه برای ریشه کنی این ویروس تلاش کنیم.

بررسی عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کرونا در استان، بررسی شیوه نامه های موارد مشکوک و شیوه رسیدگی به کارکنان مشکوک و مبتلا به کرونا نیز، دیگر محور این نشست بود.

در این نشست هر یک از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه به بیان توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کرونا در فارس پرداختند.

«لیلا هاشمی زاده» مدیر خدمات پرستاری دانشگاه نیز در این نشست، اعلام کرد: با تغییر شیوه ثبت آزمایش مبتلایان به کرونا از دست نویسی به صورت الکترونیکی، از روز گذشته تا کنون ۷۱۴ آزمایش مبتلایان فارس در این سامانه ثبت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار