مدیر آموزش وپرورش شهرستان نرماشیر در استان کرمان:

پشتکار و تلاش معلمان نرماشیری در تدریس مجازی مانع توقف جریان آموزش شده اند

کرمان(پانا) - ابوالحسن خسروشاهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر اعلام کرد پشتکار و تلاش معلمان نرماشیری در تدریس مجازی مانع توقف جریان آموزش شده اند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پشتکار و تلاش معلمان نرماشیری در تدریس مجازی مانع توقف جریان آموزش شده اند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نرماشیر، ابوالحسن خسروشاهی، مدیر آموزش و پرورش نرماشیر گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، معلمان شهرستان نرماشیر همچون سایر معلمان کشور آموزش مجازی را جایگزین حضور فیزیکی در کلاس درس کردند.

وی افزود: معلمان و کادر اداری این شهرستان در روزهایی که مدارس برای جنگ کرونا تعطیل هستند، دست از جهاد آموزشی خود نکشیده و با استفاده از شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و توزیع بسته های آموزشی، روند آموزش را متوقف نکردند.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر در ادامه عنوان کرد: در این شرایط بهترین راهکار برای آموزش، استفاده از فضای مجازی و غیرحضوری است که در این خصوص همه مدارس با راه اندازی کانال در فضای مجازی مورد تایید، پیگیر مسائل آموزشی دانش آموزان هستند.

خسروشاهی یکی از مشکلات پیش روی آموزش در وضعیت کنونی را عدم دسترسی خانواده ها به دستگاه موبایل پیشرفته و اینترنت دانست که این قبیل دانش آموزان را به کمک بسته های آموزشی پوشش داده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار