معاون حقوقی و امور مجلس:

هنوز شرایط برای بازگشایی مدارس مهیا نشده است

شبکه اجتماعی (شاد) برای آموزش مجازی دانش‌آموزان طراحی شده است

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش از طراحی و ایجاد یک شبکه اجتماعی مستقل و ویژه دانش‌آموزان و معلمان برای آموزش مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هنوز شرایط برای بازگشایی مدارس مهیا نشده است

به گزارش روابط عمومی دفتر حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، سعید اوحدی با اشاره به این مطلب گفت: «با توجه به نگرانی‌هایی که درباره سلامت مطالب و برنامه‌های برخی از شبکه‌های اجتماعی وجود داشت، وزارت آموزش و پرورش برخود لازم دانست تا با هماهنگی وزارت ارتباط نسبت به ایجاد یک اپیلکشن مستقل و پاک و سالم برای ورود و دسترسی دانش‌آموزان اقدام کند که مالکیت این اپیلکشن در اختیار آموزش و پرورش است.»

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش وپرورش با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: «شرایط و عملکرد بسیار بهتری نسبت به بسیاری از کشورهای جهان ازجمله ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و... داشته‌ایم و ان‌شاالله پس از دوره مدیریت بحران که هم اینک در آن به‌سر می‌بریم وارد دوره کنترل بحران و بعد هم مهار این ویروس خواهیم شد و البته این منوط به رفتار مردم است که تا آن زمان مقرر است دستورات ایمنی را به دقت و کامل رعایت کنند.»

اوحدی گفت: «هنوز شرایط برای بازگشایی مدارس مهیا نشده است. طبق پژوهش‌های صورت گرفته، درصد شیوع این بیماری از طریق مدارس بیش از 11 درصد است لذا باید با احتیاط بسیار عمل کرد. باتوجه به فعال شدن سامانه شاد و همچنین آموزش از طریق شبکه‌هایی که داریم در واقع می‌توان ادعا کرد که مدارس تعطیل، اما آموزش تعطیل نشده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار