ادامه فعالیت‌های سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در فضای مجازی با وجود تعطیلی مدارس

برگزاری مسابقه رادیویی پیشتازان استان

تبریز (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه رادیویی پیشتازان در ایام تعطیلی کرونایی در کانال مخصوص این سازمان در فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ادامه فعالیت‌های سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در فضای مجازی با وجود تعطیلی مدارس

صمد علیزاده در گفت و گو با پانا بیان کرد: با وجود تعطیلی مدارس بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و با توجه به مسوولیت اجتماعی و رسالت تربیتی سازمان دانش آموزی و لزوم غنی سازی اوقات دانش آموز و کاهش بحران ناشی از این بیماری همه گیر در جامعه، فعالیت های سازمان دانش آموزی تعطیل نشده است و در حال حاضر ما برنامه هایمان را از طریق فضای مجازی دنبال می کنیم.

او ادامه داد: در همین رابطه همزمان با تعطیلی مدارس در اسفندماه، به همت مربیان فعال سازمان دانش آموزی استان و اعضای پیشتازان، تیم مجازی تشکیل یافته که کانالی با عنوان این سازمان و به آدرس t.me/SDOASH را در فضای مجازی برای بهره برداری هرچه بیشتر دانش آموزان و مربیان در این ایام تعطیلی راه اندازی کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان افزود: اعضای این تیم مجازی متشکل از 5 مربی فعال و 7 دانش آموز پیشتاز است که از تخصص های لازم برای تولید محتوا در فضای مجازی برخوردار هستند و سرپرستی این تیم برعهده معاون سازمان دانش آموزی استان است.

علیزاده میانگین بازدید بالا از کانال سازمان دانش آموزی استان را یادآور شد و ادامه داد: تمامی محتواهای تولید شده در زمینه های مختلف مهارت های پنج گانه پیشتازان، مهارت های زندگی، مطالب قرآنی، تربیتی و مشاوره ای، کاردستی، بازی های خانگی و بازی های بومی و محلی که قابلیت اجرا در خانه را دارند و مسابقات مختلف، توسط اعضای تیم که هر کدام در یکی از رشته های پرورشی و فضای مجازی تخصص دارند، بررسی می شوند.

او افزود: یکی از برنامه های مهم و شاخص سازمان دانش آموزی استان در این کانال، برگزاری مسابقه رادیویی پیشتاز است که هر هفته روزهای دوشنبه توسط گوینده رادیو مراغه تولید و اجرا می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گفت: اکثر مربیان و دانش آموزان پیشتاز استان در این مسابقات شرکت می کنند که پس از بررسی پاسخ ها اسامی نفرات برگزیده در کانال انتشار داده شده و هر ماه پس از قرعه کشی به 3 نفر از برگزیدگان یادبودی اهدا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار