اعطا: شهرداری تهران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشتاز بود

تهران (پانا) - سخنگوی شورای شهر تهران گفت شهرداری در بحث مقابله با شیوع کرونا پیشتاز بوده و اقدامات انجام شده از سوی شهرداری بعضاً از دستگاه‌های اجرایی دیگر که مسئولیت مستقیم‌تری داشتند موثرتر بوده است.

کد مطلب: ۱۰۳۵۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اعطا: شهرداری تهران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشتاز بود

علی اعطا، عضو هیأت رئیسه و سخنگوی شورای شهر تهران پس از استماع توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت شهری در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، گفت: شهرداری تهران در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا پیشتاز بوده و اقدامات انجام شده در این حوزه از سوی شهرداری بعضاً از دستگاه‌های اجرایی دیگری که مسئولیت مستقیم تری داشتند، کاراتر بوده است.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از خدمات انجام شده از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بوده است، اضافه کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهند شهرداری تهران در بحث اطلاع رسانی با موضوع کرونا بسیار خوب ظاهر شده است و در همین مدت بیش از ۴٠٠ برنامه رادیویی و تلویزیونی به سمع و نظر شهروندان رسیده که مرکز ارتباطات شهرداری تهران در تهیه و تولید آن نقش داشته است.

سخنگوی شورای شهر تهران به طرح سوالی از معاون شهردار تهران پرداخت و گفت: برخی اظهارات مبنی بر این است که تحریم‌ها در حوزه خدمات رسانی ما را با چالش‌هایی روبه رو کرده است، شهرداری تهران در همین زمینه فعالیت‌های دیپلماسی نیز انجام داد. اما به لحاظ تأمین تجهیزات و امکانات اطلاعات دقیقی در دست نیست و چالش‌های که شهرداری با آن مواجه شده مشخص نیست.

اعطا تاکید کرد که اعضای شورای شهر بعضاً در دسترسی به اطلاعات با مشکلاتی مواجه می‌شوند و بعضی از سازمان‌ها حتی اعلام کردند که اطلاعات لازم در این زمینه را نمی‌توانند از فاوای شهرداری دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار