تردد یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت بیش از یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر مسافر سال گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تردد یک میلیون و ۵۱۰ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار اردبیل

به گزارش اداره راهداری اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل با بیان اینکه از این میزان تردد، ۹۱ درصد مسافر خارجی و ۹ درصد نیز مسافر ایرانی بودند، گفت: از این تعداد مسافر، ۲۷۸ هزار نفر با وسیله اتوبوس، مینی بوس و سواری و یک میلیون و ۲۳۲ هزار نفر نیز با پای پیاده از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

او تصریح کرد: بخاطر شیوع ویروس کرونا با کاهش محسوس تردد مسافر مواجه شده ایم، به‌طوریکه اسفند سال ۹۷، ۱۶۱ هزار نفر مسافر تردد کرده اند که این میزان در اسفند ۹۸ به ۲۰ هزار نفر مسافر رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۲۱۰ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده گفت: تردد اتوبوس در مدت یاد شده، ۶۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رحمتی افزود: سال گذشته ۲۰ هزار و ۹۳۴ دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد داشته اند که از این میزان ۱۵ درصد ایرانی و ۸۵ درصد نیز خارجی هستند.

او فعالیت ۲۴ ساعته پایانه مرزی بیله سوار را یادآور شد و بیان کرد: اقدامات گذر مرزی مسافران در ۸ گیت ورودی و خروجی در کمتر از ۲ دقیقه انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار