پخش برنامه "ورزش و بازی در خانه" از شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران

مشهد(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی از پخش برنامه ۱۵ دقیقه ای "ورزش و بازی در خانه" از شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پخش برنامه "ورزش و بازی در خانه" از شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت این اداره کل در این خصوص گفت: نخستین قسمت از برنامه ۱۵ دقیقه ای"ورزش و بازی در خانه" کاری مشترک از اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

وی افزود: با هماهنگی به عمل آمده از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و سازمان صدا و سیما، مقرر شد تعدادی برنامه در زمان ۱۵ دقیقه و در راستای آموزش حرکات ورزشی و بازی هایی که امکان اجرای آن ها برای خانواده ها به‌ویژه دانش آموزان در سنین مختلف در منازل وجود دارد ضبط شود.

سلطانی تصریح کرد: با تصمیم‌ وزارت آموزش و پرورش تولید این برنامه به اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی واگذار شد که معاونت تربیت بدنی و سلامت استان به عنوان متولی این بخش با همکاری صدا و سیمای خراسان رضوی و با بهره گیری از ظرفیت مربیان تربیت بدنی دارای تخصص در این حوزه ها، ضبط برنامه را انجام داده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: امروز شنبه و در ساعت ۷:۴۵ صبح نخستین قسمت از این برنامه ها از شبکه آموزش سیما پخش شد که امیدواریم بتوانیم با این حرکت کمی از دغدغه هایی که در خصوص کم تحرکی دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس داریم را کاهش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار