تردد بین استانی در شبانه روز گذشته ٣٠ درصد افزایش یافت

تهران (پانا) - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور تردد بین استانی در شبانه روز گذشته حدود ٣٠ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تردد بین استانی در شبانه روز گذشته ٣٠ درصد افزایش یافت

به گزارش مرکز مدیریت راهها،‌ براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار ٢٩٢ شمار فعال در جاده های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ٣٠ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین حدود ١٧ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جاده های شمالی هم از تردد روان در محورهای چالوس، هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر می دهد.

همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر می دهد.

هم چنین ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک ، گرمدره و ایران خودرو وجود دارد.

ترافیک سنگینی در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس نیز گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی از بارش باران در برخی از جاده های استان های اصفهان ، فارس ، کرمان ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی و خراسان شمالی خبر می دهد.

آزادراه تهران - شمال ( قطعه یک) ، واقع دراستان تهران نیز تا ۱۵ خرداد، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد ، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل سامانه های هوشمند ، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج - چالوس ، هراز و فیروزکوه انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار