کرونا لیگ برتر هندبال ایران را نیمه تمام گذاشت؛ قهرمان قبل از پایان رسمی لیگ معرفی شد

تهران (پانا) - با تصمیم فدراسیون هندبال ایران، پرونده دیدارهای این فصل لیگ برتر به علت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس به صورت رسمی بسته شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کرونا لیگ برتر هندبال ایران را نیمه تمام گذاشت؛ قهرمان قبل از پایان رسمی لیگ معرفی شد

در حالی که وضعیت ورزش ایران برای ادامه فعالیت‌ها با شیوع کرونا ویروس در ابهام قرار گرفته است، یکی دیگر از فدراسیون‌های ورزشی تکلیف مسابقات لیگ را مشخص کرد تا تیم‌ها با خیال راحت تا آغاز فصل آینده به استراحت بپردازند.

براساس اعلام علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، با تصمیم این فدراسیون و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و همچنین در پیش بودن مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، مسابقات لیگ برتر هندبال ایران که در میانه‌های راه قرار داشت نیمه تمام ماند و پرونده این دوره از رقابت‌ها پیش از پایان رسمی بسته شد.

بدین ترتیب و براساس جدول رده‌بندی، تیم مس کرمان به عنوان قهرمان این فصل معرفی شد و تیم‌های شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان هم در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. همچنین تیم‌های مس کرمان و شهید شاملی به عنوان نماینده‌های ایران راهی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا خواهند شد.

اما درباره تیم‌های ته جدول و مسابقات دسته اول هم اینگونه تصمیم‌گیری شد که تیمی در این فصل به لیگ دسته اول صعود نکند اما در دسته اول 4 تیم پرسپولیس بهبهان، کیمیا کاشت کردستان، مشهد و قم با قرار گرفتن در رده‌های اول تا چهارم به جدول مسابقات لیگ برتر در فصل آینده اضافه خواهند شد و بدین ترتیب فصل بعد مسابقات لیگ برتر هندبال با حضور 15 تیم برگزار می‌شود.

پیش از این، فدراسیون والیبال هم مسابقات این فصل لیگ برتر والیبال را نیمه تمام گذاشته بود اما تیمی به عنوان قهرمان معرفی نشد و جدول رقابت‌ها صفر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار