شبکه " آموزشی شاد" یک اتفاق ماندگار برای نظام تعلیم و تربیت کشور است

اردبیل (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و تصویب شورای عالی فضای مجازی، شبکه آموزش دانش آموزی با مدیریت وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده که یک اتفاق ماندگار برای نظام تعلیم و تربیت کشور محسوب می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شبکه " آموزشی شاد" یک اتفاق ماندگار برای نظام تعلیم و تربیت کشور است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری با اشاره به شرایط موجود در پی شیوع ویروس نوظهور و ناشناخته کرونا که مدرسه ها برای تامین سلامت و امنیت دانش آموزان تعطیل شده است، اظهار کرد: در سایه تعهد و اخلاق حرفه‌ای همکاران فرهنگی و معلمان فرهیخته‌ استان و با تکیه ‌بر علم و تجارب آموزشی، تعلیم و تربیت دانش آموزان در فضای مجازی تداوم داشته است.

او افزود: آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و استمرار برنامه‌های آموزش ‌و پرورش در منازل، فرصت گرانبهایی را در اختیار ما قرار داد تا پیوند خانه و مدرسه بیش‌ از پیش تقویت و تحکیم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شبکه آموزش دانش‌آموزی با نام اختصاری "شاد" و با مالکیت و مدیریت وزارت آموزش و پرورش، در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است، تصریح کرد: از ۲۱فروردین ورود مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی به پلت فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

ناصری با یادآوری این موضوع که آموزش ها تا تصمیم گیری در مورد نحوه پایان یافتن سال تحصیلی در این شبکه آموزشی برای تمامی دوره های تحصیلی ادامه خواهد داشت، از اولیا، مدیران و معلمان استان خواست تا تعامل و همکاری بیشتری در خصوص آموزش دانش آموزان در این شبکه مجازی داشته باشند.

او همچنین عنوان کرد: برای دانش آموزانی که در مناطق محروم واقع شدند و دسترسی به شبکه آموزشی "شاد" ندارند، برنامه‌ریزی های لازم به‌عمل آمده تا از ظرفیت معلمان داوطلب برای آموزش در این مناطق استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار