آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی آنلاین جشنواره طلوع پارس

تهران (پانا) - ثبت‌نام کارگاه‌های آنلاین سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی آنلاین جشنواره طلوع پارس

به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس»، کارگاه‌های تخصصی این رویداد هنری در دو بخش مقدماتی و پیشرفته در رشته‌های بازیگری، فیلمسازی، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلمسازی مستند و از ایده تا تولید فیلم کوتاه برنامه‌ریزی شده‌است.

بهروز افخمی، فرهاد توحیدی، مهتاب نصیرپور، مهرداد اسکویی، بیژن کیا و مسعود احمدی از جمله اساتیدی هستند که در این کارگاه‌های تخصصی آنلاین حضور دارند.

متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تخصصی آنلاین سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» می‌توانند از امروز (یکشنبه، ۲۴ فروردین۹۹) به پایگاه‌های اینترنتی جشنواره به نشانی www.toloofilm.com و www.rasanama.com مراجعه کرده و ضمن اطلاع از جزئیات، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و ضرورت در خانه ماندن، همه فرآیند‌ها و مراحل این رویداد فرهنگی بصورت دیجیتال و در بستر سایت جشنواره انجام خواهد شد و شرکت در کارگاه‌های آموزشی نیز برای علاقمندان به صورت کاملا رایگان است.

یکی از اهداف این رویداد هنری گسترش دانش فیلم‌سازی، بروزرسانی استعدادهای هنری و فراهم کردن فرصتی برای انتقال تجربیات اساتید است.

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه داستانی و مستند «طلوع پارس» به دبیری حمید‌رضا عوض‌دخت اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار