آتش‌سوزی در بازار ستارخان

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در بازار ستارخان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آتش‌سوزی در بازار ستارخان

جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: ساعت ٠٣:١۴ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه حریق در بازار سنتی ستارخان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. اولین ایستگاه در مدت زمان یک دقیقه به محل می‌رسد و آتش‌نشانان با حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز کردند و تا کنون بخش قابل توجهی از شعله‌زنی انجام شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در طبقه دوم بازار ستارخان چند باب مغازه دچار حریق شده بود و حریق خسارت‌های مالی بسیاری بر جای گذاشته است. این پاساژ در خیابان ستارخان واقع شده است و حریق در فاز چهارم بازار ستارخان رخ داده بود و تعدادی از مغازه‌هایی که دچار حریق شده بودند در زمینه پوشاک فعالیت می‌کردند.

وی گفت: شدت حرارت این حادثه بسیار بالا بوده و دود غلیظی طبقه بالایی را فرا گرفته بود. سقف‌های کاذب هم درگیر حریق شده بود اما آتش‌نشانان با شکافتن سقف‌ها از داخل حریق را اطفا کرده بودند. بر اساس مشاهدات، ١٢مغازه کاملا سوخته و از بین رفته بود اما از زمان رسیدن آتش نشانان از گسترش حریق جلوگیری شد.

ملکی تاکید کرد: در گذشته نیز این مرکز چند بار دچار حریق‌های کوچک و بزرگ شده بود و اخطارهای لازم به آن داده شده بود اما هنوز وضع ایمنی مناسبی ندارد و امیدواریم به زودی ایمن سازی‌های لازم این مرکز و مراکز این چنینی صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار