رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی یزد خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره تجربیات برتر آموزش و پرورش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان یزد

یزد (پانا) - مصطفی پایدار از برگزاری اولین جشنواره استانی تجربیات برتر آموزش و پرورش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در زمینه های آموزشی، پرورشی، توانبخشی، مشاوره و سلامت دانش آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره تجربیات برتر آموزش و پرورش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه استان یزد

به گزارش اداره استثنایی آموزش و پرورش یزد، مصطفی پایدار، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، در خصوص برنامه های انجام شده برای دانش آموزان با نیازهای ویژه عنوان کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و با توجه به لزوم حضور دانش‌آموزان و خانواده‌ها در خانه به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، آموزش و پرورش استثنایی استان یزد بدون تعطیلی در حال رسیدگی و پیگیری به امور آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان است.

وی ادامه داد: فرآیند آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه از طریق فضای مجازی توسط معلمان با بهره‌مندی از خلاقیت در تولید محتوای آموزشی ادامه دارد.

پایدار تاکید کرد: در همین راستا با اجرای طرح اولین جشنواره استانی تجربیات برتر آموزش و پرورش مجازی دانش آموزان با نیازهای ویژه از تمام همکاران دعوت به‌عمل آمد که فایل آثار و تولیدات خود را با موضوعات درسی (آموزشی، توانبخشی ، تربیتی ، بهداشتی و مشاوره) دوره های ابتدایی و متوسطه اول و دوم گروه های هفت گانه دانش آموزان با نیازهای ویژه در قالب لوح فشرده از طریق آموزشگاه محل خدمت و یا مستقیما به این اداره، تحویل دهند یا از طریق پست به نشانی: یزد - میدان همافر - کوچه دارورپخش - کد پستی 8916994186 - اداره آموزش و پرورش استثنایی استان یزد ارسال نمایند و چنانچه حجم فایل زیاد نباشد، از طریق اتوماسیون اداری ارسال شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، اهداف و دستاوردهای این جشنواره را این‌گونه بیان کرد. توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای یادگیری، امور توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه، توسعه و تعمیق فرهنگ تولید محتوای الکترونیکی درسی، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای یادگیری و امور توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه.

در پایان رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان یزد خاطرنشان کرد: کلیه معلمان و مربیان شاغل و غیر شاغل مدارس عادی(رسمی و غیر رسمی)، کادر اداری مدارس، دانشجویان و دانشجو معلمان نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

لازم به ذکر است؛ زمان ارسال آثار تا پایان فروردین ماه تمدید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار