استاندار در دیدار با مدیر کل و مدیران اطلاعات گیلان:

تامین امنیت و سلامت مردم اولویت دولت در سال 99 است

رشت (پانا) - استاندار گیلان گفت: تامین امنیت و سلامت مردم اولویت دولت در سال 99 است و جامعه امروز بیش از همیشه به آرامش و نشاط نیاز دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تامین امنیت و سلامت مردم اولویت دولت در سال 99 است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز گیلان، استاندار به مناسبت نیمه شعبان و هفته پاسداشت سربازان گمنام امام زمان عصر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات گیلان با اشاره به تلاش دولت برای تامین سلامت و امنیت مردم گفت: جامعه امروز بیش از همیشه به آرامش و نشاط نیاز دارد.
ارسلان زارع افزود: نقش اثرگذار سربازان گمنام امام زمان در تامین، تقویت و تحکیم امنیت و ثبات ایران اسلامی فراموش شدنی نیست.
وی وزارت اطلاعات را یکی از مهمترین دستاوردها و سرمایه های نظام اسلامی دانست و گفت: یکی از ارکان فعالیت در این مجموعه، جامعه محوری و مردمی بودن آن است و همین مولفه در کنار فراجناحی بودن وزارت اطلاعات مهمترین عاملی است که اعتماد مردم را به این مجموعه جلب کرده است.
استاندار تصریح کرد: نمونه های آشکار تاریخی به ویژه در سال های اخیر به وضوح نشان داده که دشمنان انقلاب، نظام از فشار به ملت ایران دست برنمی دارند و از آن به عنوان فشار حداکثری نیز یاد می کنند اما مردم ما همواره در آزمایش سخت مقابله با این فشارها سربلند شده اند.
ارسلان زارع ابراز امیدواری کرد: با تدابیر دولت و اقداماتی که برای حمایت از اصناف و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا اندیشیده شده مشکلات درمانی و اقتصادی کشور کاهش خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار