رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

بارگذاری اطلاعات پذیرفته شدگان رشته های علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی در سامانه آزمون سراسری

شیراز(پانا)- رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش فارس از بارگذاری اطلاعات پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1398رشته های علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی در سامانه آزمون سراسری فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بارگذاری اطلاعات پذیرفته شدگان رشته های علوم تجربی و علوم ریاضی و فنی در سامانه آزمون سراسری

طیبه رحیمی اظهار کرد: یکی از نیازهای مهم دانش‌آموزان برای موفقیت در آزمون سراسری آگاهی از اطلاعات مربوط به پذیرفته‌شدگان سال‌های گذشته است.

رحیمی افزود: بر همین اساس و در راستای حمایت از داوطلبان آزمون سراسری سال 1399، بخشی از اطلاعات مربوط به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری 99- 98، بر اساس گروه آزمایشی، سهمیه، جنسیت، رتبه، رشته و دوره‌های مختلف دانشگاهی (روزانه، نوبت دوم، ظرفیت مازاد، پیام نور و...) از طریق سامانه آزمون سراسری فارس به نشانی: https://eform.farsedu.ir/collect/form/fillit/3386 در اختیار مشاوران، داوطلبان و والدین ایشان قرار گرفته است.

او ادامه داد: بر اساس این اطلاعات دانش‌آموزان با توجه به جنسیت و سهمیه و بر اساس رشته دانشگاهی مورد نظر خود می‌تواند متوجه شوند که برای ورود به رشته مورد نظر در دانشگاه و دوره‌ی موردنظر چه رتبه‌ای باید کسب نمایند و برای این رتبه چه درصدهایی از دروس عمومی و اختصاصی لازم است.

او با بیان اینکه" اطلاعات مربوط به سایر گروه های آزمایشی نیز در آینده نزدیک بارگذاری خواهد شد" گفت: از ویژگی بارز این اطلاعات این است که نسبت به اطلاعات دیگر منابع، با توجه به موضوع بومی گزینی واقعی‌تر و برای داوطلبان استان فارس کاربردی تر و دقیق تر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار