بهرام قاسمی: تحریم کنندگان هنوز نمی‌دانند مبازه با کرونا با تلاش همگانی امکان پذیر خواهد بود

تهران (پانا) - سفیر کشورمان در فرانسه با اشاره به ابعاد ویرانگر ویروس کرونا تاکید کرد، محروم کردن کشورها از داشته‌های مالی خود نشانگر آن است که آنان هنوز نمی‌دانند مبارزه با این درد مشترک در یک تلاش مستمر و همگانی امکان پذیر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بهرام قاسمی: تحریم کنندگان هنوز نمی‌دانند مبازه با کرونا با تلاش همگانی امکان پذیر خواهد بود

«بهرام قاسمی» سفیر کشورمان در پاریس روز شنبه در حساب توییتری سفارت ایران در فرانسه نوشت: در نقطه نقطه جهان طی دهه‌ها، کشورها شاهد انواع بلایای طبیعی از زلزله، سیل و... بوده‌اند و جهانیان با هر نیت و نگاهی در امدادرسانی به فاجعه‌دیدگان تلاش و بیان همدردی کرده‌اند.

سفیر ایران در فرانسه با بیان اینکه کرونا به نظر می‌رسد نه صاحب عزایی باقی گذاشته و نه فرصتی برای بیان همدردی و نه حتی امدادرسانی، اظهار داشت: «کشورها برای مرگ کرور کرور آدمیان حتی دیگر تسلیت و ابراز همدردی نتوانند. جهان تصویر جدیدی از نگرانی، دلهره، رقابت و اندیشیدن به خود را به معرض دید و تماشای تاریخ و جهان بهم «ناپیوسته» امروز گذاشته است.»

قاسمی ادامه داد: کشورهای جهان به نسبتی و بی‌توجه به توان نظامی و اقتصادی با این پدیده شوم در مبارزه‌اند.

وی با بیان اینکه برخی سعی دارند کماکان سیاست‌های تحریمی و فشار حداکثری را با اهداف سیاسی اعمال کنند، تصریح کرد: محروم کردن کشورها از داشته‌های مالی خود و ممانعت از بهره‌گیری آنان از منابع مالی بین‌المللی نشانگر آن است که آنان هنوز نمی‌دانند مبارزه با این درد مشترک در یک تلاش مستمر و همگانی امکان‌پذیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار