خدمت به مردم  با نمایندگی و خدمت به فرزندان مردم با حقوق نمایندگی

تهران (پانا) - منتخب دوره یازدهم مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در سالروز ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) اعلام کرد تمام حقوق و مزایای نمایندگی خود را در چهار سال خدمت در مجلس شورای اسلامی، برای مدرسه‌سازی هزینه می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به مردم  با نمایندگی و خدمت به فرزندان مردم با حقوق نمایندگی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، علیرضا شهبازی منتخب مردم شهرستان نهاوند در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، نماینده‌ای است که در گفت‌وگو با رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، اعلام کرد تمام حقوق و مزایای ۴ سال نمایندگی‌اش را صرف مشارکت در ساخت یک مدرسه در شهرستان نهاوند می‌کند.

این نماینده نیکوکار که استاندار سابق کردستان است، پیش از این نیز اعلام کرده بود که تمام حقوق و مزایای استانداری اش را برای مشارکت در ساخت یک مدرسه ۶ کلاسه در یکی از مناطق محروم شهر سنندج (خیابان ۱۷ شهریور) هزینه می‌کند. این پروژه هم‌اکنون در حال اجراست.

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت فراهم بودن زیرساخت‌های آموزش فرزندان این مرز و بوم عنوان کرد: نگاه ما در مجلس یازدهم این خواهد بود که "مدرسه‌سازی" دغدغه همه نمایندگان باشد، چرا که اگر این مهم دغدغه همه نمایندگان باشد، دغدغه عموم مردم کشور نیز خواهد بود.

او با اشاره به اینکه نمایندگان نباید انتطار بهره‌مندی از موقعیت و مزایای این شغل را داشته باشند، افزود: منتخبین مردم با رای مردم انتخاب شده‌اند و باید خود را وقف مردم کنند و برای خدمت به مردم و فرزندان و آینده‌سازان میهن اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گفته رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بسیارند انسان‌های بزرگی که خدمت به مردم را، نه تنها در شغل خود، بلکه در عمل نیک و خیرخواهانه، برای آینده فرزندان ایران اسلامی می‌دانند و با بذل همه مال و دارایی که بابت آن تلاش شبانه‌روزی کرده‌اند، قدمی موثر برای آینده‌ی آینده‌سازان میهن بر‌می‌دارند.

رخشانی‌مهر ابراز امیدواری کرد: موضوع مهم " توسعه و بازسازی فضاهای آموزشی" سرلوحه کار نمایندگان مردم در مجلس آینده باشد و با نگاهی هوشمندانه و مدبرانه برای تسهیل در امور مدرسه‌سازی، قدم‌های موثر بردارند.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اهمیت موضوع افزایش جذب مشارکت‌های مردمی افزود: با توجه به اینکه این موضوع به عنوان یکی از راهبردهای اصلی این سازمان در سال جدید در نظر گرفته شده است، انتظار داریم مجموعه مسئولان و مقامات با همکاری و مساعدت همه‌جانبه در تسهیل امور مدرسه‌سازی، مشارکت کنند و بتوانیم با افزایش جذب مشارکت عمومی مردم و خیرین نیکوکار مدرسه‌ساز محرومیت‌ها و کمبودها را از فضاهای آموزشی کشور رفع کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار