برای مقابله با کرونا؛

فرهنگیان کاشمر، امدادگر دانش آموزان نیازمند می شود

کاشمر (پانا)- مدیر آموزش وپرورش کاشمر اعلام کرد با پیشنهاد تعدادی از همکاران فرهنگی، پویش کمک های فرهنگیان به دانش آموزان نیازمند در کاشمر راه ‏اندازی می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان کاشمر، امدادگر دانش آموزان نیازمند می شود

علی طاهریان در جلسه هم اندیشی پویش مهربانی فرهنگیان کاشمر گفت: در شرایط فعلی هر کسی کاری از دستش برمی آید باید برای گذر از این سختی ها انجام دهد، چون این ویروس آسیب های زیادی به مردم وارد کرده است.

او ادامه داد: این ویروس جدا از اینکه از لحاظ اقتصادی آسیب های زیادی به ما وارد کرده، ما را از علم نیز عقب انداخته است. حالا بحث کمک کردن است. یعنی همه ما در این کشور باید احساس مسئولیت کنیم.

طاهریان افزود: یک معلم با توجه به اینکه با دانش آموزان از نزدیک برخورد دارد و از مشکلات آنان آگاه است، نمی تواند در برابر معضلات و مسایل آنها بی تفاوت باشد. غم آنها و ناراحتی آنهارا مشکل خود می داند و تاکنون نیز در موارد مختلف شاهد کمک و یاری قشر فرهنگی به دانش آموزان بوده ایم.

او گفت: با مشکلات پیش آمده فعلی تعداد زیادی همکاران تماس گرفته و خواستار ایجاد ساختاری مشخص و قانونی برای همیاری شده اند و این ابراز علاقمندی باعث شد با همکاری پژوهش‌سرای دانش آموزی و نماینده مدیران و معلمین یک چهارچوبی را درست کنیم و معلمین کمک های خود و سایر افرادی را که می توانند جمع آوری و اهدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار