جلسه تولید محتوای الکترونیکی حوزه معاونت پرورشی منطقه 8 برگزار شد

پانا (تهران) - جلسه تولید محتوای الکترونیکی حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه۸ روز شنبه 23 فروردین ماه با حضور وحید شیخی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8 و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تولید محتوای الکترونیکی حوزه معاونت پرورشی منطقه 8 برگزار شد

به گزارش پانا، امروز صبح جلسه توجیهی تولید محتوای الکترونیکی با محوریت فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی منطقه 8 با حضور شیخی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه8 تهران و کارشناسان این حوزه با رعایت نکات ایمنی و سلامتی و با حفظ اصل فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه شیخی، ضمن تشکر از فعالیت همکاران حوزه پرورشی در تعطیلات مدارس جهت بارگذاری مطالب مفید، فعالیت بیش از پیش همکاران را با توجه به دستورالعمل معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص تولید محتوای الکترونیکی خواستار شد.
وی در ادامه با تاکید بر پتانسیل خوب منطقه مبنی بر حضور همکاران مجرب، دانش آموزان و هنرجویان فعال، تشکیل کارگروه تخصصی در سطح منطقه را در اولویت دستور کار این جلسه قرار داد.
شیخی افزود: اکنون که دانش آموزان در ایام قرنطینه از ما دور شده اند، ما با ارائه محتوای مطلوب تربیتی و با شوقی وافر جهت ارائه خدمات پرورشی به سوی آنان خواهیم رفت.
در پایان با توجه به تفویض اختیار از جانب ایشان به کارشناسی های مربوطه، ضمن تشکیل گروه تولید محتوای8، به اهمیت تنظیم دستورالعملی جامع به استناد چهارچوب اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و ارسال به مدارس جهت رؤیت و همکاری تمام همکاران شاغل رسمی و غیر رسمی و حضور در گروه مربوطه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار