معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی دانش‌آموزی در فضای مجازی

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت در پی تعطیلی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، مسابقات علمی و پژوهشی دانش‌آموزی پژوهش‌سراها به صورت مجازی و در فضاهای مجازی تایید شده آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی دانش‌آموزی در فضای مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، میر رضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: در راستای جلوگیری از عقب ماندگی دانش‌آموزان از فعالیت‌های علمی و پژوهشی و تاکید بر فعالیت‌های علمی در ایام قرنطینه، پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی استان بر اساس برنامه‌های هماهنگ شده با اداره کل بخشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را به صورت تحقیق و پژوهش و برگزاری مسابقات علمی در فضای مجازی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند.

او در ادامه گفت: در این رابطه پژوهش‌سرای باقرالعلوم(ع) شهرستان قرچک مسابقه‌ای تحت عنوان خلاقیت کرونایی در چهار محور برای دانش‌آموزان منطقه قرچک به صورت مجازی برگزار می‌کند، دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را بدون حضور در مدرسه و پژوهش سرا از طریق فضای مجازی در پیام رسان بله به پژوهش سرا ارسال نمایند.

شفیع پور بیان کرد: آثار این دانش‌آموزان توسط داوران در پیام رسان "بله"، داوری و اعلام نتیجه خواهد شد، همچنین از آثار برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: مهلت ارسال آثار دانش‌آموزان جهت شرکت در این مسابقه تا پانزدهم اردیبهشت ماه 99 خواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار