فرماندار اسلامشهر : آماده باش کامل اعضای ستاد مدیریت بحران اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش ها تا دو روز آتی اعضای این ستاد در چهل و هشت ساعت آینده نیز آماده باش هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر : آماده باش کامل اعضای ستاد مدیریت بحران اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: امسال با وجود بارش های نسبتاً خوبی که داشتیم آبگرفتی در زیر گذرهای اتوبان تهران، ساوه ایجاد نشد و ترددها از این مسیرها به آسانی انجام می شد.

او در ادامه افزود: عوامل شهرداری ها نیز حضور مستمری در خیابان ها و معابر داشتند تا با جمع آوری آب های سطحی و روان آب های جاری شده در سطح شهرها هرگونه گرفتگی در نهرها را مرتفع سازند.

رئیس ستاد بحران شهرستان ادامه داد: یازده مورد چاه فاضلاب سپتیک نیز در نقاط مختلف اسلامشهر وجود دارد که نیروهای شهرداری در سه شیفت کاری و بصورت 24 ساعته نسبت به تخلیه آب این چاه ها اقدام کردند تا مشکلی ایجاد نشود.

مرسلپور با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه ای که در ماههای اخیر انجام شده بارش های اخیر مشکل خاصی را در شهرستان اسلامشهر بدنبال نداشته بیان کرد: لایروبی رودخانه های کن و کرج و کانال های انتقال آب های سطحی و روان آبها باعث شد تا آب گرفتگی خاصی در شهرستان رخ‌ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار