آغاز« پویش فرهنگ و انسانیت» توسط فرهنگیان آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - معاونت فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از آغاز پویش فرهنگ و انسانیت توسط فرهنگیان استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز« پویش فرهنگ و انسانیت» توسط فرهنگیان آذربایجان غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی قدرت اله قاسمی روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: فرهنگیان استان در این ایام با شرکت در جهاد علمی و تربیتی تلاش کرده اند تا چراغ اموزش و تربیت را روشن نگه دارند و از تمامی ظرفیتهای موجود حداقلی و حداکثری در این راستا استفاده کرده اند.

وی ادامه داد: بخش کوچکی از هنرمندیها، موقعیت شناسی و خلاقیتهای فرهنگیان استان در تدریس بر روی یخچالها های خانگی و بهره گیری حداکثری از فضای مجازی برای انتقال مفاهیم درسی و آموزشی و پرورشی، پویش حفظ جزوات قرآنی، دلنوشته های دانش آموزان برای مدافعان سلامت، راهنمایی های مشاوره ای در بستر فضای مجازی برای غلبه براسترس و اضطراب وضع موجود و تولید ماسک در هنرستانها نمود عینی یافته است.

قاسمی اضافه کرد: اینک از منظر دیگری در جهت کمک به اقشار و صنوف اسیب دیده از شیوع کرونا آستین های همت را بالا زده اند و در یک فراخوان و همایش اخلاقی و انسانی تحت عنوان« پویش فرهنگ و انسانیت» حضور پیدا می کنند و با کمک های نقدی خویش صفا و زیبایی های معلمی را این بار نه در پای تخته سیاهها بلکه در دل انسانهای نیازمند در به تصویر می کشند و بار دیگر شعر زیبای بنی ادم اعضای یکدیگرند را نه د ر لابه لای کتابها و دفترها بلکه در فضایی به وسعت قلب انسانیت به ترجمه و تفسیر می نشینند.

وی با بیان اینکه فرهنگیان عزیز در خوشیها و ناکامیهای مردم ایران با همدلی و همراهی توانسته اند جایگاه و منزلت اجتماعی ویژه ای برای خود کسب کنند افزود: اینک که به جهت شیوع کرونا وضعیت زندگی اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی جامعه شکل خاصی به خود گرفته است باز فرهنگیان و معلمان برعهد و پیمان با مردم استوارند و مسیرهمیاری و عشق و فداکاری به کمک هوطنان خود را ادامه می دهند.

قاسمی گفت: فرهنگیان محترم می توانند کمک های خود را به شماره حساب 108781939005 به نام صندوق تعاون و امداد در نزد بانک ملی واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار